Hälsning från sjukstugan

Här hemma snörvlar vi ikapp nu. Lea har varit hemma från skolan och jag har jobbat hemifrån soffan idag, samt nysit och snörvlat och haft jordens värsta huvudvärk. Fast jag kom på att jag inte druckit nåt kaffe sedan imorse så det kanske kan förklara en del.

Förutom att jobba och snyta mig har jag nu äntligen kommit mig för att sätta upp mina fina nyinköpta julstjärnor från Designtorget. Ljusår snyggare än förra årets! Dessutom har jag nätshoppat några julklappar och beställt en poster till vår tomma ram. Så nu slipper vi skämmas för IKEA-installationen i jul ;).

Det blev den här tjusiga tavlan från the poster club. Den kommer göra sig superbra bredvid benen och måsarna…

poster

 

Hälsning från sjukstugan

Kommentera

