Sommarstiltje


  
  

Det känns som om den här bloggen hann självdö innan den ens fick luft under vingarna. Just nu ägnar jag mig åt att gå till jobbet i sandaler, måla naglarna, springa prestationslösa rundor i skogen, dricka kaffe på altanen och vänta på semester.

Det har varit en sällsynt tuff vår och nu vet jag knappt vad det är som får mig att röra mig framåt. Energin är helt slut. Men bakom sommaren väntar nya äventyr och nu är det bara en veckas jobb kvar innan jag kan släppa allt och bara vara. Inga planer, inga krav, inte ens några resor.

Andas.

Sommarstiltje

Kommentera

