Dagens njutigaste

Kan man ha det bättre?

Började dagen med en runda i skogen. Fullständigt sjöblöt eftersom svetten rann i floder nedför hela kroppen. Jag såg kopparorm, en död mus, blev attackerad av knott och flugor och benen var tunga som stockar i värmen. Hur härligt som helst.

Sedan skickade vi iväg ena barnet med mormor och morfar och kusinen till Junibacken, den andra skulle gå och bada med kompisar och jag och älsklingen tog en frukost-lunch med räkmacka och bulle på Dalarö bageri.

Nu är det 27 grader och strålande sol och jag bara njuter av tillvaron i min soffa på altanen. Något att längta tillbaka till under iskalla, mörka vinterkvällar…

Dagens njutigaste

2 reaktioner på ”Dagens njutigaste

  1. Helena FREEDOMtravel skriver:

    Kom min kommentar fram? Kolla gärna skräpposten annars. Jag provar utan att ange bloggadressen nu. Huvudpoängen var att jag undrar om du kan lägga till din blogg på Bloglovin?

    1. Nej den verkar ha fastnat i spamfiltret, men visst kan jag lägga till den på Bloglovin :). Har inte kommit så långt än :D. Ha en härlig dag!

Kommentera

