På önskelistan

Snart fyller jag år och får som vanligt frågan av kärleken vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Och ärligt talat så kan jag inte komma på något speciellt.

När jag vill ha något så köper jag ju det själv men samtidigt är jag inte direkt förtjust i att samla på mig saker (jag vet, jag är hopplös att köpa presenter till) så jag får väl ta mig i kragen och fundera över vad jag skulle kunna tänkas vilja ha i födelsedagspresent.

Egentligen önskar jag mig kanske en upplevelse, men jag vet att det är ganska mycket begärt så här kommer en lista på småsaker jag kan tänka mig i födelsedagspresent.

  1. min favoritparfym – Clean warm cotton
  2. Ett par mjuka och mysiga inneskor från Flattered
  3. En elektrisk fotfil till mina hemska fötter
  4. En härlig nackkudde från Muji
  5. En fin klocka från Triwa

clean-warm-cottontriwaflattered

På önskelistan

Kommentera

