God morgon andra advent!

host
Målbilden just nu – härlig skogslöpning. Dock att jag inte ser en gnutta sol utanför fönstret…

Helt sjukt hur fort tiden går, men det är ju det här med vädret. Min hjärna har inte fattat att det är december eftersom det är typ 10 grader varmt och regn ute. Vad hände?

Oavsett väder (har ingen lust att gå ut) så sitter jag nu och försöker peppa mig själv inför en kort femkilometersrunda i skogen. Intalar mig själv att det blir skönt när jag väl kommer ut, att det iallafall inte är kallt och att jag behöver frisk luft.

Ska bara dricka upp kaffet först….

God morgon andra advent!

En reaktion på ”God morgon andra advent!

Kommentera

