Njutrunda deluxe

 

världen var lite extra vacker idag
 
Jag tycker att helgerna borde vara minst en dag till. Två helgdagar är alldeles för kort!

Precis som igår så blev det en liten joggingrunda idag. Eller inte jätteliten heller 11,5 kilometer lyckades jag skrapa ihop. 

   

5 minus och strålande sol
 
Med maratonpodden i lurarna tog jag mig ut och sprang en runda på ren inspiration, stannade några gånger för fotopaus, såg två bambisar skutta förbi i morgonsolen och hittade nya små stigar att utforska så nu är jag sugen på mer skogslöpning i okänd terräng. 

 

löpning på frostbiten stenhäll
 
Väl hemma belönade jag mig med en lång varm dusch och lyxfrukost. Tänk om man kunde starta lite fler dagar på det här sättet…

superfrukost
Njutrunda deluxe

Kommentera

