Rakt in i kaklet

  
Just nu är jag inne i en intensiv jobbperiod med ett roligt projekt som snart närmar sig slutfasen (fast än är det långt kvar). 

Men det innebär också totalt jobbfokus och bortprioritering av allt annat även om jag vägrar ge upp min träning. För att orka jobba och prestera på max måste jag helt enkelt rensa hjärnan och hjärtat och svettas lite även om fokus just nu mest ligger på att få det gjort och kanske inte maxa varje gång.

Gårdagens pass var rygg och det blev många marklyft (5×10) och tunga enhandsrodd med kettlebell, sittande rodd och latsdrag så idag känner jag mig rätt skönt trött i ryggen. Dagens pass? Ben!

Rakt in i kaklet

Kommentera

