Har jag sagt att jag älskar hösten?

host
Magiskt vacker helgmorgon. Taget från min joggingrunda såklart

…iallafall älskar jag hösten när den är så här solig och vacker, och krispig och alldeles, alldeles underbar! Men jag saknar dock höstfärgerna, vill ju att hela världen ska explodera i sådär vackert rött, gult och orange. Helst innan det blir allt för mörkt för att hinna se det ;).

Det sämsta med hösten tycker jag faktiskt är att den brukar gå så rasande fort. Vips så står man där och så är det jul. Och efter jul kommer den riktiga vintern då man mest fryser (om man inte åker skidor) är trött (pga mörkret) och längtar efter våren och ljuset.

Men just nu, sådär i mitten av oktober är hösten som allra, allra bäst.

Har jag sagt att jag älskar hösten?

Kommentera

