På väg mot Gekås

  
Nu sitter jag och stortjejen på tåget mot Halmstad där vi ska hänga med mina föräldrar och passa på att åka en sväng till Ullared och Gekås (till vissas stoooora förtjusning).

Min plan är att försöka hitta skidkläder och vinterskor till ungarna och kanske några träningstajts till mig. Nu var det några år sen jag var där sist men som jag förstår har det blivit ännu större.  

Bäst att passa på och sova lite på tåget så man är på bra humör och orkar en heldag i mastodontvaruhuset.

På väg mot Gekås

Kommentera

