Ingen löpning idag

 

kände mig ungefär lika sliten som mina skor idag

Idag är det onsdag och enligt planen ska jag då köra av en härlig löprunda under tiden Molly dansar (att sitta och vänta utanför med de andra föräldrarna är rena öknen).

Men så blev det inte. Kände mig lite stel och konstig redan i morse och under dagen drabbades jag av en konstig magvärk som jag först trodde var nåt muskulärt men som bara blev värre och värre och på tåget på väg hem mådde jag så dåligt att jag började kallsvettas och trodde att slutet var nära. Sen plötsligt började krampen släppa (efter några timmar) och nu känner jag mig mest lite matt. Har ingen aning om vad det var men nåt krampaktigt var det iallafall.  

Men nån löprunda blev de ju inte. Däremot körde jag 3×8 marklyft på 60 kg på lunchen kombinerat med lite latsdrag och rodd. Tant känner sig stark. 

Ingen löpning idag

Kommentera

