Kroppen känns bra

   Nu är det tillbaka till vardagsrutinerna när det gäller träningen igen. Efter att bara ha kört löpning under semestern har det blivit tre styrkepass på lunchen den här veckan. Idag blir det dock vila och fredagslunch med kollegorna. Och i helgen står löpning och ridning (!) på agendan. 
Jusr nu känns träningen känns riktigt bra faktiskt! Visst har jag träningsvärk lite överallt men det är som det ska. Jag har återgått till mitt ursprungsprogram och inte tappat så mycket trots att det var många veckor sen sist. I latsdrag, axelpress och utfall har jag t om lyckats öka vikterna lite. 

Mitt mål att träna 4 pass i veckan kommer jag garanterat nå den här veckan iallafall. Fortsätter jag i samma stil kommer jag vara i superform till jul 😜.

Kroppen känns bra

Kommentera

