Tänk vad lite sol kan göra…

Sol och bad på Frösakull
Sol och bad på Frösakull
Snygga bikiniränder har man fått
Snygga bikiniränder har man fått

Är tillbaka från radioskuggan efter några dagar i Halmstad då vi lyckades pricka in sommarens varmaste dagar.

Vi har solat och badat (ungarna har badat, jag tyckte det var isbjörnar i vattnet) käkat god mat och druckit drinkar på Zigges Garage (inte kidsen då). Är så glad att jag fick några strålar sol på mig den här sommaren för jag höll på att glida ner under isen där ett tag kände jag.

Förutom Halmstadtrippen har jag varit helt däckad några dagar på grund av en riktigt hemsk huvudvärk som har yttrat  sig i yrsel och illamående flera timmar varje morgon i fyra dagar!!

Jag har försökt äta bra och dricka mycket vatten men huvudet har snurrat nåt förfärligt. Nu verkar det dock vara på övergående för idag har jag ”bara” huvudvärk och yrseln är borta tack och lov så efter morgonkaffet kanske jag äntligen kan komma ut på en liten löprunda, sen blir det sol och bad på Dalarö, iallafall för mig och Molly som gillar sånt ;).

Tänk vad lite sol kan göra…

Kommentera

