Bara en backe till…

  
Augusti börjar fantastiskt med solsken, blå himmel och backträning. Och jag som har känt mig helt ur form de senaste veckorna verkar plötsligt ha fått resultat av alla löprundor. Jag hade visst hur mycket tryck som helst i benen och min uppvärmningsrunda var tydligen de snabbaste 2 kilometer jag sprungit nånsin!

Planen var att köra 3×3 backar men det kändes så bra efter de första tre så jag körde 4,4,2 istället vilket resulterade i 10 rundor uppför backen istället för 9. Hurra!

Nu sitter jag i solen med min BCAA och preppar inför vår roadtrip till Halmstad. Frösakull here I come!

Bara en backe till…

En reaktion på ”Bara en backe till…

Kommentera

