Dagens runda

 

glada ben och BCAA i solen
  
Här satt ett svetto
  
Svettig efter 7 km asfalt
 

Dagens runda blev 7 km asfalt i gassande sol. Jag lovar att svetten rann ordentligt över hela kroppen vilket också mitt (lilla) sittavtryck på trappen visar. Jag föredrar ju skogsrundor men ibland är det skönt att byta mot lite asfalt som omväxling.

Och apropå omväxling så passar jag på att njuta ohämmat av solen idag för enligt väderappen (som för övrigt talade om för mig att det är lördag när jag  var säker på att det var måndag) så ska det regna oavbrutet i två dygn med start om några timmar. Bäst att sola benen medan tid är… 

Funderar för övrigt på att åka till MediaMarkt och köpa ny TV snart. Många filmkvällar blir det denna sommar.

Dagens runda

Kommentera

