Hej hej sommar!

bara ben

Det gäller att ta vara på den nyckfulla svenska sommaren medan den behagar visa sig. Snart är det höst.

Jag njuter av livet just nu, är det något som jag trivs i så är det värme. Majoriteten av årets veckor fryser jag, både inne och ute, så när det väl är så varmt så att svetten rinner och man söker svalka under ett parasoll då njuter jag.

Igår blev det ett sjukt svettigt spinningpass följt av tvätt och oljning av altanen. Planen var förstås att göra det tidigare i vår men det har ju i princip regnat varje ledig helg och då går det ju inte att olja, så nu är det gjort och bra blev det!

Efter väl utfört arbete tog vi lillbilen ut till Dalarö för en fika på Dalarö bageri där jag åt en helt fantastisk rabarberpaj med vaniljsås. Omnomnom! Kan starkt rekommendera både deras bröd och bullar för den som har vägarna förbi nån dag.

Idag har jag inte planerat nånting speciellt så först ska jag dricka mitt kaffe och sen ge mig ut på en joggingtur! Hasta luego…

Hej hej sommar!

Kommentera

