Ah semester!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Sällan har en resa kommit så lägligt och nu när det har regnat konstant sedan vi kom hem (sent i onsdags) så är jag så extra  nöjd med årets solsemester att jag planerar en repris nästa år.

Kanske inte till samma ställe men definitivt vid samma tidpunkt. Att åka iväg direkt efter skolavslutningen var en riktig hit! Nu känner jag mig glad, harmonisk och beslutsam att genomföra vissa saker som jag inte ens har orkat tänka på under våren. Och så ska jag spara ut mitt hår litegrann…

Det vi har gjort under vår vecka är följande: solat, badat, ätit massa mat (tränat två gånger också faktiskt) och läst böcker. Nu håller jag på och tar hand om tvätten och allt har en air av kokosdoftande solkräm över sig. Tänk att till och med smutstvätten kan lukta gott….

Ah semester!

Kommentera

