I behov av semester…



så här trött har jag varit i tre veckor…

För tre veckor sedan tog jag den här bilden. Samma dag som förkylningen bröt ut. Nu är jag nästan på banan förutom den eländiga hostan som sitter i. Men jag känner mig helt slutkörd och i behov av återhämtning som aldrig verkar ske. Vår planerade semester i mitten av juli känns avlägsen men vi har ju några veckor till att ta ut…

Så därför tog jag och bokade en resa till Gran Canaria! Dan efter skolavslutningen drar vi. Det blir barnklubb, all inclusive och simskola på Blue village. Samma hotell som sist alltså.

 Planen är att inte göra nåt annat än sola, bada och läsa pocketböcker. En och annan morgonpromenad på strandpromenaden lär det ju bli men i övrigt SOFTA!

Nu måste jag bara hitta en ny bikini…

I behov av semester…

Kommentera

