På bättringsvägen!

Ok, jag är väl inte helt hundra än men jag känner mig bra mycket piggare idag än igår (kan ju kanske bero på att jag låg i sängen i princip hela dan igår). Men det börjar klia i kroppen efter att åka till jobbet och efter att springa i skogen (nej jag ska inte springa, lovar) så det är ju ett bra tecken.

Dessutom fick jag ett litet utbrott idag och agression brukar ju vara ett tecken på att energin är på väg tillbaka, så det ser jag bara som positivt.

Visiten till vårdcentralen var dock helt waste of tid och pengar, fick väl i princip rådet att gå hem, käka alvedon och komma tillbaka om jag får feber samt ett uppiggande  ”såna här aggressiva förkylningsvirus kan hålla i sig 4-5 veckor”.

Inte min tekopp direkt. Här ska käkas ingefära, nässköljas och sovas 10 timmar per natt. Får väl gå och lägga mig vid 8 på kvällarna hädanefter.

I´ll be back!

På bättringsvägen!

Kommentera

