Jag har köpt en bil!



Helgen har varit grym och bjudit på både långpromenader i solsken, födelsedagsfirande av vän och s har jag gått och köpt mig en bil. Nog för att jag inte har nåt körkort än, men nu har jag iallafall nåt att köra i. Jag har letat runt ett tag men inte hittat nåt bra så dök det plötsligt upp den perfekta bilen. Just en sån jag var ute efter! 

En svart Toyota aygo (min storlek på bil) med bara en tidigare ägare, 2010 års modell och bara 4200 mil. Nyservad, nybesiktad och i princip felfri. Nu vill jag ut och köra min lilla pärla varje dag! Längtar tills jag kan ta den på en tur till IKEA helt själv 😊.

Jag har köpt en bil!

Kommentera

