Glad påsk!

Nu är det påsk och långledigt efter en lite konstig vecka med mycket vabb och inställda tåg. Idag har jag dock varit ovanligt produktiv och kan pusta ut. Jag har inte varit så värt snäll i år, men om jag hade det och hade fått ett påskägg hade jag velat ha nåt av följande i mitt ägg:

glad påsk

  1. En liten söt Toyota Aygo
  2. En ring med många diamanter på
  3. Ett par nya Saucony Mirage

Nr 1 och 3 står på min shoppinglista framöver, tvåan får jag nog vänta förgäves på…

Hoppas ni har en härlig påsk, det ska jag ha!

Glad påsk!

Kommentera

