Är jag en riktig löpare nu?



Favvoskor med hål i

Jag springer fortfarande inte speciellt snabbt men idag blev det en härlig runda i ösregn och jag njöt av varje steg. 

Tänk att det kan vara så skönt att bara springa utan musik eller runkeeper som säger hur långsamt det går. Fullkomligt sjöblöt skuttade jag nöjt förbi alla som gick hopkurade i tjocka jackor under paraplyer och kände mig fri.

Såg också att det hade gått hål i min ena sko så nu kan jag väl titulera mig löpare ändå? Jag har ju iallafall slitit ut ett par skor. Det tog bara två år 😂

Är jag en riktig löpare nu?

Kommentera

