Självförvållad smärta

Alltså, min träningsvärk idag saknar motstycke. Jag kan inte gå, knappt röra mig och det blir bara värre och värre. Räknar med att det kommer vara nästintill olidligt imorgon. Men man får väl skylla sig själv när man inte har styrketränat ordentligt på ett par månader. Och ändå tyckte jag att jag tog det lugnt med vikterna.

Mycket ben och rygg blev det och träningsvärken är absolut värst i benen och rumpan. Gårdagens övningar som följer…

  • Marklyft
  • Sittande rodd
  • utfall med hantlar
  • Sit ups
  • axelpress
  • och militärpress
Självförvållad smärta

Kommentera

