Freeeedag!

God morgon fredag! Efter en tung vecka är den äntligen här. Veckans bästa dag (efter söndagar, söndagar är de bästa dagarna). Startar den med utvecklingssamtal i skolan innan jag drar vidare till kontoret. Ska bli skönt att hinna avsluta veckans grejer inför helgen.

Jag hade ju planerat in både backträning och långpass i helgen men nu vaknar jag med tungt huvud, varm hals och allmänt risigt allmäntillstånd så jag får nog revidera den planen. Kanske blir det bara ett långsamt njutpass på lördag istället för hårdträning. Tills vidare kör jag nässkölj och ipren och hoppas att förkylningseländet går över snabbt.

En annan av planerna för helgen är att titta på en bil. Vet vad jag har i tankarna så nu får vi ser om jag hittar någon som passar både smak och plånbok men det lutar åt en liten Toyota Aygo eller kanske en Citroen C1. Skulle passa mig perfekt tror jag :).

aygo

Freeeedag!

Kommentera

