En härlig liten lunchrunda!



dagens #svetto

Det var lite segt att ge sig ut på dagens lunchrunda men ack så skönt! 

Det blev visserligen inte ens 4 km men jag behövde verkligen springa av mig lite frustrationer och mötesrastlöshet ur kroppen. Och att solen var varm och skön gav mig så fantastiskt mycket energi att jag blev sugen på att springa en runda till. Ikväll hinner jag inte dock men kanske ska jag ställa klockan extra tidigt och ge mig på en morgonrunda imorgon? Nån dag ska man väl orka sig upp ändå?

En härlig liten lunchrunda!

Kommentera

