Bästa tajtsen

nike-filament-tight
Nike Filament tights

 

Jag glömde att blogga igår! Jag var så trött, hade ont i huvudet och mådde illa när jag kom hem, sen blev det promenad och middag och bloggen försvann helt ur mitt medvetande. Det betyder ju att jag har missat ett blogginlägg i blogg100! Men vad gör man åt det? Får helt enkelt blogga två gånger idag iallafall.

Nåja, tillbaka till ursprungstanken.

Högst upp på min önskelista för våren finns ett par nya löpartajts. Jag har två par från Soc men de ena har gått sönder i dragkedjorna vilket är lite jobbigt, dessutom är de inte supersköna utan ganska tjocka i tyget och linningen sitter lite för långt upp för mig så jag skulle behöva ett par till att byta med (ja egentligen kan jag väl springa i vad som helst men ni fattar. Jag VILL ha ett par nya tajts, och med tanke på hur sällan jag shoppar åt mig själv så…)

De bästa av de bästa jag har provat var ett par Nike filament tights. Perfekt passform och kändes nästan som ett andra skinn. Inga skavande sömmar, inget som sitter åt nånstans, perfekt rörelsefrihet. Kanske nästa månad…?

Bästa tajtsen

Kommentera

