Äntligen! Ett nytt terränglopp i Stockholm



Jag gillar att springa i skogen men när det kommer till organiserade terränglopp tycker jag det är lite ont om såna i Stockholm. Jag sprang ju Stockholm trail för några år sen men upp och ner för Hammarbybacken var inte riktigt min tekopp och tjurruset vore iofs kul att testa men det känns mer som ett hinderlopp. Då gillar jag Lidingöloppet och Rudan trail bättre. Och i år har det kommit ett nytt! 

Amazing trail utgår från Hellasgården och man kan välja på 10,5 eller 21 km. Loppet går en tisdagkväll (16 juni) och efteråt bjuds man på hamburgare. Låter som ett riktigt toppenlopp i mina öron. 

Äntligen! Ett nytt terränglopp i Stockholm

Kommentera

