Hej från Barcelona



Vår social summit är i full gång och gårdagen var fullproppad med teambuilding och träning i allt från innovation till UX/UI (min favoritsession). Vi slutade vid sjutiden och sen var det bara att ge sig iväg till restaurangen där vi bjöds på fantastiskt god mat och massor av skratt.

Jag hade inte jättehöga förhoppningar om den här trippen innan men redan efter en dag känner jag mig fullproppad med energi och jag skulle nog inte ha något emot att jobba härifrån huvudkontoret. Jag har nog inte riktigt fattat hur mycket jag behöver kollegor som jag faktisk kan prata om jobb, utmaningar och framtidsdrömmar med. Förmodligen dröjer det inte ett år tills jag åker hit och hänger med mitt team igen.

Hej från Barcelona

Kommentera

