Favvoskorna

IMG_1891

När jag frågade om vad jag skulle blogga om i 100 dagar fick jag önskemålet att skriva något om mina löparskor. Och det gör jag så gärna! Jag har några olika som jag brukar springa i men mina absoluta favoriter är ett par Saucony Mirage 3 som jag provade ut på löplabbet för rätt längesen nu. Jag kan verkligen rekommendera att gå till en riktig löparbutik och prova ut ett par skir. De gånger jag har gjort det har jag nämligen fått skor som sitter som formade efter mig.

Mina fina rosa löparskor börjar närma sig två år, men än finns det liv i dem. Jag brukar varva mellan de här och ett par terrängskor från Asics men mina Saucony Mirage är mina absoluta favoritskor. De är lätta, sköna med lagom mycket drop (4 mm) och passar min fot helt perfekt! Det enda minuset är väl att sulan är nästan omönstrad så nåt grepp på hala skogsstigar är det inte att tala om.

Det var mina favoritskor det. Vad ska jag blogga om imorgon tro?

Favvoskorna

Kommentera

