Hola Barcelona!

IMG_1887
Just nu är det packning som pågår, imorgon eftermiddag går nämligen färden mot Barcelona och vårt årliga Social summit där vi pratar SEO, sociala medier och content i två dagar med hela stora företaget. Jag har inte varit sådär jättepepp på att åka iväg innan men nu känns det riktigt kul även om det betyder att jag får offra en av mina heliga helger.

Istället för att åka hem på lördagen och komma hem lördag kväll stannar jag nämligen en dag extra i Spanien och hinner kanske se lite mer av Barcelona än bara insidan av ett konferensrum.

Självklart packar jag ner löparskorna också och hoppas att mitt knä mår bättre och orkar med en tur längs strandpromenaden i helgen. Vi kommer nämligen bo vid Barcelonetastranden och jag längtar sååå efter att få springa med havsbrus i öronen.

Hola Barcelona!

Kommentera

