Ruskväder

Eftersom jag inte lyckades blogga varje dag förra veckan får det väl bli ett nytt försök den här tänker jag. Och den här dagen har det ju inte hänt nåt särskilt så då får jag väl blogga om vädret.

Att gå från tåget till Mollys fritids var riktigt plågsamt idag. Efter en minut var jag dyngsur och hällregn och +1 grad gör ingen glad. När vi kom hem var jag tvungen att ställa mig i duschen för att tina upp.

Men nu är jag varm och mätt och när man sitter inne i värmen är det ganska rofyllt med regnet som smattrar mot rutorna. Och jag tänker att det är perfekt eftersom det spolar bort snön från gatorna inför morgondagens planerade löptur.
Det enda jag saknar nu är en stor kopp te och en brasa.

IMG_1862
Innan regnet var det iallafall lite sol…

Ruskväder

Kommentera

