Hej då helgen

Jag har verkligen blivit urusel på att blogga, därför har jag som mål att blogga en gång varje dag den här veckan. Hur svårt kan det vara liksom?

Nu njuter jag iallafall mitt morgonkaffe innan det är dags att rusa iväg till skola och jobb efter en härlig helg. Jag lever lite för mina helger eftersom de är de bästa i världen. Oförskämt bra liksom.

Den här helgen har bland annat bjudit på…

En långpromenad
Ett härligt vintrigt löppass
Världens godaste hamburgare med tryffelmajonnäs och picklad rödlök
Test av den berömda wrapsemlan

… och en massa mer.

Nu ser jag fram emot en ny fullspäckad vecka som förhoppningsvis går i rasande fart mot nästa helg!

hamburgare

wrapsemlalöppass

Hej då helgen

Kommentera

