Dålig vecka, bra helg

2015/01/img_1709.png

2015/01/img_1707.jpg
Veckan som gick var ingen höjdare (fast veckan före mens är sällan superkul men den här var på gränsen till outhärdlig).

Jag tror att det började med att jag missade min tydligen så livsviktiga helgåterhämtning då jag befann mig på resemässa i Helsingfors hela helgen. Iofs jobbade jag hemifrån i måndags men mitt vanliga helgslappande uteblev ju.

Sen har det varit möten på möten, långa todo-listor och denna ständiga känsla av att vara jagad. Jag har iofs sovit många timmar men drömt mycket och inte alls känt mig utvilad.

Det vände dock lite i fredags då Molly fick vara hemma pga en riktigt ordentlig feber och halsont. Hon var riktigt dålig och sov faktiskt i princip hela dagen vilket innebar att jag faktiskt hann jobba ikapp en hel del .

Helgen har som vanligt varit lugn och skön med långpromenader, semmelpremiär lite skidor på tv och snömoddslöpning följt av kalops!

Nu ser jag fram emot den kommande veckan med mer energi, glädje och nedräkning till Åre och en hel veckas skidåkning!

Dålig vecka, bra helg

Kommentera

