Jul, snölöpning och chokladkoma

Insåg precis att jag helt har glömt att Instagramma den här julen. Har således inte ett enda foto från julafton att bjuda på. Katastrof! Men ändå kanske ett sundhetstecken att vi hade så trevligt på jul att mobilen glömdes bort.

Juldagarna tillbringades i Halmstad med familj, julklappsspel och en massa god mat. På juldagen åkte vi hem och då slog kylan till och i fredags när jag var ute och rastade benen var det hela 14 minus!

Men jag gillar det, inhandlade en julklapp till mig själv i form av ett par varma skidtajts och har njutit av att springa i solen och kylan.

Men nu är jag på väg till jobbet igen. Ganska skönt att komma upp tidigt efter några dagars chokladfrossande och Netflixtittande.

God jul (i efterskott) och gott nytt år på er alla!

IMG_1402.JPG

IMG_1399.JPG

IMG_1421.JPG

IMG_1410.JPG

IMG_1407.JPG

Jul, snölöpning och chokladkoma

Kommentera

