Glåmet och planen

IMG_1210.JPG

Novembertröttman och glåmigheten är här. Efter veckor utan sol känner jag mig som en labbråtta i ett experiment. ”vi undersöker hur länge nån kan överleva utan solljus!”
Idag tittade förvisso solen fram några minuter men jag tvivlar på att det var tillräckligt för att fylla energidepåerna.
Så vad gör man?

I brist på jobberbjudanden i Kalifornien (känner jag nån i Kalifornien, Australien eller Mexiko som behöver hjälp med typ vad som helst, hojta bara, vi emigrerar!) så har jag gjort mig en handlingsplan.

1. Gå ut för luft minst 10 minuter under dagstid (när det är rimligt ljust ute)
2. Träna varje dag (för endorfinerna)
3. Sola solarium en gång varannan vecka (ljust och varmt, man kan låtsas att man är på stranden)
4. Fixa brun utan sol (för glåmigheten)
5. Spara pengar till en Afrikaresa

Glåmet och planen

Kommentera

