Garderobsuppdatering?

Min lust att shoppa kläder har försvunnit gradvis under det senaste året. Vart den har tagit vägen vet jag inte men det som jag tidigare fann ganska lustfyllt känns nu bara som ett nödvändigt ont. Jag har dock brist på höst/vinterkläder efter förra årets garderobsrensning men ändå har jag ingen som helst lust att shoppa trots att garderoben gapar ganska tom och jag går omkring i typ samma tre outfits hela tiden.

Det finns dock ett undantag. Träningskläder! När det gäller löpartajts, funktionskläder, underställ och fiffiga magväskband till löpturer verkar det inte finnas nån gräns för habegäret. Så min enkla lösning på garderobsproblemet är att jag helt enkelt får gå i träningskläder till jobbet. Problem solved eller vad säger ni?

Här är min önske/shoppinglista just nu:
1. Ett flipbelt att ha prylar i när jag springer

IMG_1152.JPG
2. Ett par Ice bugs för vinterlöpning

IMG_1151.PNG
3. Ett längdåkningsset

IMG_1155.JPG

IMG_1154.JPG
4. Ett par smarta skidvantar

IMG_1153.JPG
5. Underställ i merinoull

IMG_1158.JPG

IMG_1159.JPG

Så nu vet ni hur jag kommer gå klädd i vinter

Garderobsuppdatering?

Kommentera

