Hej hopp terränglopp!

IMG_1057.JPG

IMG_1059.JPG

I lördags var det dags för Haninge Trail, årets roligaste lopp (jag är inte alls partisk bara för att det går i min skog 😊).

Årets upplaga var bra mycket varmare än förra årets men framförallt blötare med både djupa vattenpölar och en hel del leriga partier.

Jag hade två mål med mitt lopp, att springa fortare än förra året och att inte komma sist. Och tiden slog jag med 4 minuter trots att jag gick i några av backarna (jag hade glömt hur jobbig banan var) och sist var jag inte heller så det var en lättnad. Nästa år ska jag försöka springa på under timmen, om jag inte ger mig på 16,7 km förstås.

Summa summarum, roligt lopp, rolig bana och det är faktiskt härligt att kunna springa rakt genom en lerpöl 😊.

Hej hopp terränglopp!

2 reaktioner på ”Hej hopp terränglopp!

Kommentera

