Den stora hösttröttman

höst

Livet kom ikapp mig och just nu är det mest fokus på att hitta energin någonstans, därav bloggtystnad. Jag tycker att jag är konstant trött. Det är mörkt, kallt och även om jag älskar hösten så vill jag mest bara lägga mig ner och soooova.

På jobbet är det sjukt mycket att göra och nu när jag inte jobbar heltid känner jag att jag inte räcker till någonstans. Dock att det är fantastiskt skönt att gå hem den där 1,5 timmen tidigare. Hade jag kommit hem vid 18:15 varje dag hade livet förmodligen varit helt outhärdligt vid det här laget.

Men idag är det fredag och snart helg. Jag älskar mina helger och längtar efter att få sova ut, äta frukost i lugn och ro, inte bråka med någon om borttappade vantar eller tjata på att vi måste GÅ NU för att hinna till tåget i tid. Bara vara. Dessutom är det ju Haninge Trail i helgen och det ska bli fantastiskt kul att springa även om jag har en slags hatkärlek till det där kuperade milspåret.

Den stora hösttröttman

Kommentera

