Dag 2

IMG_0971.JPG

… av min oktoberrunstreak fick bli ett litet intervallpass. Ljumma vindar och mörker gör att det inte alls känns som oktober men dagens pass var riktigt härligt och jag var sjöblöt när jag kom hem.
Så här såg intervallerna ut.
5 min uppvärmning
1 min snabbt
1 min långsamt
1,5 min snabbt
1 min långsamt
2 min snabbt
1 min långsamt
3 min snabbt
1 min långsamt
2 min snabbt
1 min långsamt
1,5 min snabbt
1 min långsamt
1 min snabbt
5 min nedvarvning

Totalt blev det lite över 5 km tror jag. En skön runda!

Dag 2

Kommentera

