Revanschen

Jodå, jag har inte lagt ner det där med bilkörningen än och igår kväll var jag och älsklingen ute och körde en runda. Fick alltså öva mig på landsvägskörning i beckmörker och höststorm. En lite skrämmande
uppgift men frågar ni mig gick det galant.

Värre var det dock med parkering i carport men den är man ju fan dömd att misslyckas med! Krypköra i uppförslutning med typ en decimeters marginal (om man bryr sig om bil och brevlåda alltså). Den dan jag lyckas parkera i vår carport på första försöket förtjänar jag fan ett körkort.

Revanschen

Kommentera

