Min favoritsajt för träningstips

IMG_0630
Jag – i träningsmundering

Nu ska jag dela med mig av min favoritsajt på nätet när det kommer till träning. För den som vill bli stark och bygga muskler tycker jag att Styrkelabbet är en fantastisk källa till kunskap.

Där hittar man inspiration, träningstips, hela träningsprogram, kostråd etc. Jag gillar att Daniel som driver sajten verkar ha en rätt sund inställning till mat och inte är så mycket för överdrivet bulkande och deffande.

Från Styrkelabbet har jag hämtat många träningstips och jag brukar använda dem när jag lägger upp mina träningsprogram (vilket påminner mig om att jag ska sätta mig och göra ett nytt upplägg snart).

Det var dagens rekommendation alltså 🙂

Min favoritsajt för träningstips

Kommentera

