Där sprack det träningupplägget

cat

Vaknade med bultande skalle och svidande hals idag och insåg att det inte blir nån träning.

Till och med promenaden fram och tillbaka för att lämna Molly i skolan gjorde mig matt och nästintill svimfärdig så det är väl bara att konstatera att årets första förkylning verkar ha hittat hit. Och jag som varken har lust eller tid att vara förkyld. Buhu, roligare saker kan man ju hitta på.

Men nu ska jag bädda ner mig med laptopen i sängen och göra några kundundersökningar klara. Tur man inte har ett fysiskt krävande jobb iallafall.

Där sprack det träningupplägget

3 reaktioner på ”Där sprack det träningupplägget

    1. jag ska kanske springa mer då. Jag tyckte precis att jag hade fått in ett sånt bra träningsflyt efter semestern, men nu får jag väl vila mig i form. Har inte varit förkyld sedan nån gång innan jul förra året tror jag

Kommentera

