Löpbandsintervaller och halskli

Jag är inget jättefan av löpband. Dels är det sjukt tråkigt jämfört med att springa i skogen och dels är det bara tråkigt punkt.

Det enda jag står ut med att göra på löpbandet är intervaller och idag hittade jag en variant på löpbandsintervaller som jag ska testa nån dag då vädret är mindre inbjudande till utomhuslöpning. Just nu är det ju fantastiskt löpväder! Iallafall på morgonen då det är kyligt.

Apropå kyligt så tror jag förkylningssäsongen har hittat hit för just nu kliar det i min hals så jag håller på och blir tokig. Ska försöka avhjälpa det med en varm dusch och tidigt sänggående för jag har verkligen ingen lust att vara förkyld nu. Ingen lust alls!

IMG_0808.PNG

Löpbandsintervaller och halskli

Kommentera

