Ny vana på 30 dagar

IMG_0788.JPG
Blev lite utmanad på jobbet att etablera en ny vana under 30 dagar. Det kan vara vad som helst egentligen, som att sluta äta socker, gå i trappor, göra armhävningar, inte ljuga eller nåt annat kul.

Först var jag inne på nåt träningsrelaterat, t ex att springa en runda på minst 20 minuter varje dag i 30 dagar. Men jag har en massa annan träning på G nu så det går bort. Sen tänkte jag att jag skulle skriva ett blogginlägg varje dag i 30 dagar (svårt!) men till sist kom jag på den ultimata utmaningen!

Inte spela Candy Crush på 30 dagar! Det där spelet tar alldeles för mycket energi. Så nu har jag avinstallerat det.

Hej september! Hej då Candy crush!

Ny vana på 30 dagar

En reaktion på ”Ny vana på 30 dagar

Kommentera

