Sweet sweet träningsvärk

jag igår - trött som få
jag igår – trött som få

Back on track igen med jobb, träning och vardag.

Jag som trodde det skulle kännas tungt att träna igår efter några dagars uppehåll. Tji fick jag. Körde lite tyngre och färre reps men kände mig oförskämt stark. En del marklyft blev det också, något som känns idag. Oh the sweet sweet träningsvärk efter marklyft liknar inget annat.

Ska man göra en enda styrkeövning så är det marklyft som gäller för idag har jag träningsvärk i nästan hela kroppen. Iofs körde jag några andra favoriter också som latsdrag och sittande rodd men jag tror ändå att det är marklyften som står för det mesta.

Idag jobbar jag hemma och hoppas på att få mycket gjort. Dags att dissa bloggen mao. Vi hörs!

Sweet sweet träningsvärk

Kommentera

