Marklyft

IMG_0630.JPG
Genomförde ett ganska oinspirerat träningspass igår och var på vippen att strunta i marklyften. Men eftersom jag har ett schema att gå efter och en lätt släng av tvångssyndrom vill jag ogärna lämna en ruta tom så jag avslutade mitt pass med 4×6 marklyft iaf.

Och det känns idag kan jag lova. Träningsvärken efter marklyft är den bästa. Hela ryggen ömmar, ner i rumpan och nästan hela låren. Marklyft är lite av en hatkärlek. Jag drar mig för att göra dem men det är ändå jävligt skönt. Särskilt efteråt :).

Marklyft

En reaktion på ”Marklyft

Kommentera

