God morgon hösten!

IMG_0620.JPG
Idag var det så kyligt ute så jag var tvungen att ta en jacka på mig. När hände det sist? Iofs behövs den väl inte i eftermiddag men det märks ändå att sommaren är på väg att ta slut. En fantastisk sommar på många sätt. Men jag välkomnar höstluften som jag verkligen älskar.

Tredje dagen på jobbet efter semester och jag kan inte påstå att jag har vant mig än. Trött när jag går upp och trött när jag kommer hem är ingen rolig kombination men jag intalar mig själv att det känns bättre snart (när jag börjar gå och lägga mig i tid?) och så längtar jag efter september när jag kan gå hem tidigt med gott samvete.
Nu. Jobb.

God morgon hösten!

Kommentera

