En bortkastad dag

sovrum

Det var tur att jag hann med så mycket som jag gjorde i morse för vid tolvtiden började det flimra framför ögonen och jag fick världens migränattack som suttit i hela dagen. 4 timmar på Andys lekland gjorde väl inte saken bättre men varken ipren, diklofenak, resorb, kaffe, mat, vatten, eller en timmes tupplur i mörkt sovrum hjälpte ju heller.

Nu har det värsta som tur är klingat av och huvudvärken är lite mer hanterbar nu, iallafall mår jag inte akut illa eller behöver solglasögon (iofs är det mörkt ute nu). Så jag hoppas att en god natts sömn löser problemet så att morgondagen blir lite bättre än den här dagen.

En bortkastad dag

Kommentera

