På önskelistan

Jag är riktigt dålig på att handla nya träningskläder. Jag har liksom tights som är flera år gamla och som jag fortfarande använder trots att de börjar tappa formen och glider ner.

Toppar är det lite bättre med eftersom jag oftast köper toppar eller linnen som går att använda både vid träning och hemma. MEN träningsbrallor borde stå ganska högt upp på min önskelista. De här från Adidas är ju helt fantastiska! Skulle inte ha nåt emot att glida omkring i dem på gymmet…

 

brallor
Finns på Stadium
På önskelistan

Kommentera

