Hej augusti!

Äntligen är den här, min favoritmånad av alla månader på året. Inte för att det har varit något fel på juli, tvärtom. Juli har levererat över förväntan och jag har inte ens hunnit tröttna på värme och bad.

Men augusti är som sagt min absoluta favorit. På gränsen mellan sommar och höst och alltid med lite mer förväntan i luften. Och det bästa är att jag fortfarande har en veckas semester kvar, plus några dagar i slutet av augusti då jag och älsklingen åker till London och hänger på Notting Hill Carnival.

Augusti, jag älskar dig!

Syskon på stranden den första augustidagen
Syskon på stranden den första augustidagen
Hej augusti!

Kommentera

