Sista jobbveckan

20140714-072021-26421594.jpg
Tillbaka i Stockholm efter en härlig helg med släktkalas i Sundsvall. Det är vackert där uppe såhär års. Och jag kommer på mig själv med att vilja åka upp till Jämtland där jag inte har varit på år och dar.

Och trots att jag var 13 när jag flyttade därifrån känner jag mycket starkare band uppåt än jag någonsin gjort till Halmstad. Så kanske blir det en resa uppåt på semestern eller senare i höst. Det är iallafall något som drar.

Nu ser jag iallafall fram emot sista jobbveckan på ett tag. Med längtan efter lugn och ro. Efter semestern börjar ett nytt liv.

Sista jobbveckan

Kommentera

